Menu Luk

Beretning for 2012

Bestyrelsen
Der var en lille ændring i Bestyrelsen i 2012. Vi sagde farvel til Martin Farran-Lee, men byder velkommen til Niels Fejer Christiansen. Vi er meget glade for at have Niels som en del af Gadstrup Tennis Club. Bestyrelse og han har allerede gjort en stor indsats for vores klub.

Desværre afgik Flemming Jepsen som formand og tog i stedet stilling som sekretær. Carmen Wilkes Uhre blev konstitueret som formand. Vi er rigtig glad for at beholde Flemming i bestyrelsen og hans hjælp og erfaring har været prisværdig.

Kommunikation
Vi skabte en Facebook-profil for Gadstrup Tennis, samt en Twitter-profil. Facebook-siden har uden meget arbejde fået en god mængder “venner”. Twitter kræver mere arbejde at få mange tilhængere på og jeg tror ikke, det er noget, vi vil bruge vores ressourcer på. Det er vores håb, at vi kan gøre mere ud af Facebook-siden i næste sæson med regelmæssige opdateringer og et sted at annoncere kommende begivenheder.

Flemming Jepsen har hjulpet med at oprette vores nye og flotte webside.

Vores egen ”journalist” Henrik Rasmussen har lavet en artikel og annonce i den lokale avis for at fremme Gastrup Tennis Club og fortælle, hvad vi kan tilbyde.

Aktiviteterne
Som altid vil vi holde fast i tirsdags ”Hygge Tennis”. Som der altid er en god tilslutning til.

Carmen Wilkes Uhre er stoppet som tennis træner på grund af andre forpligtelser, men vi var glade for at byde en ny træner velkommen – Dennis, der har trænet voksne og børn hver lørdag. Der var en del nye ansigter ude på banerne. Vi vil fortsætte med tennis træning i 2013 – men ligge den på en hverdag.

Vi introducerede en ny ordning, der tilbydes af DTF til at tiltrække nye medlemmer – kaldet “Voksen Introduktion”. Det tilbudt en gratis tennisketsjer og gratis træning for hvert nyt medlem. Dette skabte en hel del interesse, og vi hilste på et par nye medlemmer – dette er absolut den rigtige vej frem til at få nye medlemmer. Vi konkluderede, at vi var lidt for sent ude med dette tilbud i 2012, og vi håber, at med tilbyde dette tilbud fra sæson start i 2013, så interessen vil stige endnu mere.

Sidste år fejrede GIF 100 års Jubilæum. Gadstrup Tennis deltog ved at tilbyde gratis træning timer for børn og voksne. Vi tilbød også vores hjælp ved at levere bladet “Pulsen” ud i Gadstrup.

Niels var med til at lave en aftale med Gadstrup Fritidsklub, der nu er blevet medlem af GTC, hvorved de kan bruge vores tennisbaner i løbet af dagen, hvis de ikke er reserveret.

Vi havde et vidunderligt Sommer Party takket være Flemming Jensen. Dagen startede med en tennis turnering, med en rigtig god tilslutning. Vi sluttede dagen af hjemme hos Flemming til en stor grill fest. Vejret var perfekt og børnene var næsten ikke til at få ud af poolen! Endnu engang tak til Flemming for denne fantastiske event.

Banerne
Vi har bestilt reparation af servefelt. Driftstilskud og lidt fra os selv vil dække.

Afslutning
Det har været et godt år for Gadstrup Tennis Club. Vi er meget glade for at se nye ansigter på grund af nogle nye initiativer. Jeg er tilfreds med, at vi i endnu et år har holdt klubben kørende og endda med et positivt resultat.

5. februar 2013
Carmen Wilkes Uhre